En nystart

Designen e inte riktigt klar men struntesamma nu börjar jag blogga ändå!

Tänkte att jag skulle börja om lite för att få en nystart. Har hänt så mycket så det känns som att gamla bloggen inte riktigt hör till längre.

Ja som sagt mycke har hänt å en del skrev jag om andra saker inte. Men här tänkte jag nu skriva om det jag bara hinntade om innan...

Så japp dom flesta vet det nu så här kommer några bilder:




Detta är bilder från vecka 19

Åså har vi vecka 25 (24+4)


Peppar, peppar har inte fått nå bristningar (än) men 8-10 kilon tyngre... men det är helt okej för det är för kärlek♥
Idag e jag i vecka 26(25+3) är beräknad till 21 juli. I fredags fick vi lyssna till lillhjärtat första gången vilket var en helt underbart, kan inte fatta att det är någon som lever där inne. En liten människa.

Aja det var lite om det iaf för er (elisabeth) som undrar å för morfar, mormor å moster som bor en bit bort. Å för er andra oxå såklart=)

Nu är det packning på högnivå som gäller, för idag bär det av till Barcelona några dagar, tänkte att vi skulle passa på för att jag får inte flyga så himalns länge till. Så vi far idag å kommer hem på tors. Tar med mej datorn så vi ses o Barca =)

Kärlek till er.


 

Postat av: Elisabeth

Yaaaayyy!

Underbart!

Du är så fantastiskt vacker!!!!



Massor med kärlek!! <3

2011-04-10 @ 20:02:38
URL: http://elisabethflygerochfar.blogg.se/
Postat av: Moster

Åh finaste magen!

2011-04-11 @ 11:12:46
Postat av: Martina

Jag är så glad för din skull!

2011-04-15 @ 11:00:48
URL: http://mae.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Men åh så roligt med en liten bäbis! Grattis! Då är det ju inte alls så långt mellan oss, vi är beräknade till 1a augusti.

2011-04-15 @ 20:20:20
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0