Inatt har jag...

... Gått och lagt mej vid 22, sprunge upp och ner till 23.30, vaknat 2 för att återigen springa upp och ner tills klockan 3. Vaknat igen för 15 min sen... Och inatt (hitentills) har jag sover själv utan nån skrutt på mej. Så nu hoppas jag på några till sov timmar för dagen är full men planer. Ringa BVC så vi får komma och väga lilla skrutthjärtat, ringa hjätat för att få en tid för ett återbesök, fika dejt me Jo, få främmande i form av Andreas kompis och hans tjej och ikväll kommer pappa hit igen på en mellan landning. Over and out!
Postat av: Martina

Hej fina Tuss!

Äntligen har jag hittat tillbaka till din blogg, hängde med Emmy och Frida ikväll och vi pratade om dej. Så nu ska jag sträckläsa allt jag missat : ) Stor kram till hela lilla familjen

2011-08-31 @ 21:54:59
URL: http://minsoptunna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0