Uppdatering delux

Hej hej du lilla blogg. Hör och häpna nu skriver jag igen, va inte igår det.

Sitter här och fillelurar över papperna till försäkringskassan, blir ju alldeles gråhårig.
Sommaren börjar närma sej sittslut det känns både i luften och i kroppen. Kvällarna och mornarna är så himla kalla och inte blir det sådär riktigt varmt på dagarna heller.

Missförstå mej rätt, men jag längtar hem till Uppsala nu. Inte för att jag inte har det bra här för det har jag verkligen. Har haft det hur bra som hellst hela sommaren. Men nu längtar jag till mitt, till egna rutiner och till att bli en egen lite familj. Bara vi tre ♥

 

Vad har hänt sen sist?

Jo gudmor Elisabeth va här från dalarna och hälsade på en snabb sväng, vilket lilla damen och jag me för den delen tyckte va otroligt mysigt.



Förra fredagen va vi på e lite road trip tillsammans me familjen, Bispgården va destinationen och där hälsa på Mimmi och morfar Birger.



Påvägen dit finns det ett ställe som heter:

(Lite suddigt men det står AVLIDEN på bilden...)

Sen har vi haft fin besök av Annelie R med familj, Nina med familj, Sabina och Sannis. Vi har dejtat me finaste Annelie A och finaste Elin.

Träffat min toksöta guddotter Freja, Jossans fina dotter. Nova och Frejsan lekte som aldrig förr♥



Vi har träffat gammfolk, äte sju soters kaker, drucke kaffe och slutat drucke kaffe för att lille damens mage protisterar vilt.

Jag har lyckats köra ner i diket me Andreas bil så att hans morbror fick bogsera upp oss! Ammningshjärna är mitt försvar ;) (Finns ju dock inget bildbevis på det så egentligen har det ju aldrig hänt!)

Vi har vare otroligt glada åt att lillastrumpan kom in i Göteborg på den utbildningen hon ville, dock fäller jag en liten tår för det är ju så långt bort.
Finaste lillstrumpan:


Igår fyllde kusinvitamin barnet 16 år så vi var på kalas och träffade släkten:

TildaMaräng

Denkipenki


Denki, jag, Nova och Mastra.


Helt osammanhängande och inte lätta stthänga me på vad som hänt, men ändå en lite uppdatering om oss och vårt liv just nu ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0