Några dagar hos syster

Hej hej hallå.

Jag, mamma, Nova och lillstrumpan har springe på stan nu i två dagar. Tanken var att vi idag skulle inta Liseberg och deras julmarknad... men det sketsej... då vädergudarna inte riktigt var på våran sida, men vi tog en tvådagars på Nordstan istället.  God mat har intagits och diverse drycker har det sköljts ner med. De första julklapparna är nu också inhandlade. (nu är det bara resten kvar...!)

Imorrn bär det det av hemåt Uppsala igen, men bara för några dagarn för nästa lördag far vi hem till Sundsvall inför julen. Rikitgt skönt, blir nästa 4 veckor hemma denna gång, me like!

Vill passa på att påminna Emmy om att ta ett glas rosé för mej ikväll me, festerna på Gotland går inte av för hackor=)

PussPuss
Postat av: Emmy

Hehe nä de gör ju inte det ;) Men jag tror faktiskt att jag lärde mig nåt då när du var ner för jag gav fasen att dricka nåt när vi kom ner på krogen. Så idag är har jag inte varit bakis alls! =) Men jag drack ett glad rosé för dej iaf! =) Puss

2011-12-11 @ 17:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0