All inclusive.

Dricker kaffe och äter tunnbrödsmackor med ost och mammas gosallad från landet. Har kanske världens bästa utsikt trotts att jag sitter framför tven hemma hos mamma och pappa i bosvedjan♥

Blir nog inte så mycke mer än fikadejt me Annelie och Thelma idag,  sen blir det midda i Fagervik när herrn slutat. Har en riktig lyxsommar, tror inte att jag har lagat mat en endaste gång hitentills i sommar. Vi åker emellan Fagervik och Segersjön där det alltid är all inclusive, eller så är det som igår då mamma, pappa och Lillstrumpan kom hit och lagade namnsdagsmidda med efterätt åt Ida. Behöver inte lyfta många fingrar i köket, bara jag fixar frukost själv så har jag resten serverat =) Det kallar jag LYX.

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0