2011-06-13

Skulle lämna nycklarna till Em vilket resulterade i midda på Arigato. Vi började å bläddra i våra kalendrar (eftersom att vi är två extramt upptagna personer, eller så har vi bara väldigt kort minne...) Hursom så insåg vi ganska snabbt att vi kommer nu att gå om varandra hela sommaren fram till slutet av Augusti början av september då vi båda är i Sthlm/Uppsala igen. Så vi tog oss en sushimidda innan jag tog tåget hem. Nästa gång vi ses är livet lite annorlunda.



Har vare en ganska tung dag idag, va till läkaren imorse å fick fortsatt sjukskrivning, vilket va bra, men mitt blodtryck va däremot inte så bra. Så jag frågade hur jag ska tänka då... eee jag ta det lungt, stressa inte å hitta pauser då du kan vila på jobbet!!! Hummm å hur lätt e de när man jobbar med 14 barn mellan 1-3 år...???

Så nu känns det som om att jag har haft en konstant sammandragning sen klockan 3 idag, okej nu överdriver jag men just nu känns det tungt å magen e spänd å sväld. Å fötterna e som två ballonger.
Tur det e en ny dag imorrn me nya förutsättningar?!

Nu blir det snart sängen.
Kramkram

Postat av: Jossan

<3

2011-06-13 @ 22:13:46
URL: http://josselyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0