2011-06-15

Så va bebisen vänd, å förhoppningsvis så ligger den nu kvar me huve neråt de sista veckorna. BM sa att det är ovanligt att bebisen vänder tillbaka sej när man är första föderska.

Men det var ingen rolig upplevelsen kan jag tala om, hjärtklappning, darrig å obehagligt. Efter första försöket tänkte jag att detta kommer aldrig att gå... tårarna rann å det var inte bekvämt nånstanns. Men efter ett andra försök å ännu mer tårar så va lilleskrutt vänd. Hjärtklappningen släppte nästa på engång men skakig va jag mest hela dagen. Just nu känns det som om att magen är ett stort blåmärke så det magen är toköm utanpå.

Vi fick göra flera utlraljud å dom mätte å hade sej. BM berättade att h*n väger ungerför 2100 gram nu å att den går upp ca 1 kg till innan det är dax. Det låter helt okej i mina öron, har vare rädda för att behöva trycka ut en klump... =)

Ny vecka har det oxå hunne blive (5veckor kvar nu till BF)

» Beräknad förlossning 21 juli 2011
» Jag är gravid i vecka 36 (35+0)
» Jag har varit gravid i 245 dagar
» Jag har 34 dagar till förlossningen
» Jag har klarat av 87% av graviditeten

Postat av: Jossan

Åh vad skönt! Men jag förstår hur du kände dig, visst är det obehaglig känsla med bricanylet?! Fy, hoppas bebis inte gör en till kullerbytta nu. Vad stor magen har blivit! Stor och så himla fin! 2815 g resp 3015 g räcker att klämma ut vill jag lova. Hoppas den håller sig runt 3 kg!



Kram!

2011-06-16 @ 12:11:50
URL: http://josselyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0