2011-06-17

Jag å sixten myser på precis som vi gjorde igår.

Gårdagen bjöd på en lugn dag me en fika dejt me fina Sanna, sen midda i Fagervik å efterätt hos "mormor" å "morfar" innan vi åter vände till Bosvedjan för att sova.

Dagen kommer nog se ganska liknande ut, jag å Sixten äter just nu frulle innan vi ska ta en lite promenad sen blir det till att rensa lite i garderoben så jag får in de grejer jag hade me mej hem från Uppsala, vill INTE bo i en kappsäck hela sommaren. Sen ska vi ut på äventyr får se hur det går, vi ska träffa syster (som e allergisk mot sixten) för en lunch ute i de gröna (inge regn tack!) Å grejen är att det e en aningens för långt till stan för att jag å Sixten ska kunna gå, så vi får nog ta bussen...! Hummm! Jag hoppas på att pappan e påväg hemåt så vi kan få åka me han.. =) Aja blir nog bra vilket som.


Ha en fin dag.

Kramar från Sixten å mej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0