Lite av varje

Det va nog bra igår på profelaxen, tror att det kan vara bra när det väl e dax. Har dock inte riktigt komme dit i huve än. Hon började prata om hur vi tror att smärtan kommer att kännas och det har jag inte ägnat en tanke åt å känns inte som om att jag vill tänka nå nämnvärt på det heller... Jag förstår ju att det kommet att göra djävulens ont men det kommer det att gö varesej jag tänker på det nu å går å stressar ut mej elle som jag bara tar det  som det kommer.

Vi fick göra avslappningsövningar som jag absolut tror jag kan ha användning för och även olika sätt att andas på. Har ni sett Solsidan, första säsongen? Det avsnittet där dom sitter å nyper varandra på insidan låret.. det fick vi gö... å jag trodde jag skulle förgårs av skratt. För bara några veckor sen satt jag, Em å C å skrattade åt det avsnittet å tycket att det va galet roligt... å några veckor senare sitter jag själv där å bli nypt i benet.. HAHAHHA

Nästa vecka är det besök på förlossningen, även om vi inte ska föda här kan det vara skönt att ha vare där ifallattom det skulle hända nått så... (vilket det inte kommer att gö, håller alla tummer jag har) sen är det en nypaibenet gång till om två veckor. I slutänden tror jag att kursen är till jättestor hjälp men det kändes lite fånigt igår...=)

Ligger just nu för ankare i soffan, har åkt på nån himlans dunderförkylning. Åkte till jobbet imorse å när jag kom dit vände jag i dörren, huve va bara ett enda mos å kroppen värkte, väl hemma igen somande jag som en stock två timmar å nu har jag sove två timmar till...

Oj vilken uppstas det vart...

Kramkram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0