Dans

Har ju inte berättat va jag gjorde förra helgen.... Vi var ju som sagt hemma i Sundsvall och på lördag på dan hade vi kalas för pappaOla som fyllde år den 27/10. Hela släkten (med en ljudnivå som inte går att beskriva då 50% är mer eller minder döva... eller så tycker dom bara att det är roligt att prata i munnen på varandra) var där och mummsade fika efter att dom farit så började både Andreas och Lillstrumpan att prata om kvällens utgång.. vilket gjorde mej vällldans sugen på att också gå ut och svänga mina lurviga i takt till musiken. Sagt och gjort jag och Sannis tog på oss dansskorna och begav oss mor Oskar... Skrutt var hemma och myste me mormor.
Kan lova att jag aldrig någonsin svettats så mycket! Helt galet och man kännde sej inte allt för fräch där på dansgolvet! Så jag lovade mej själv att jag inte ska gå ut och dansa igen försens jag slutat amma... skulle tro att det var därför jag TOKsvettades. Okej att man blir varm när man dansar när man är ute men ALDRIG så att det rinner.....NEJ TACK DÅ FÅR DET VA!

Men vi hade himlans kul ändå och speciellt innan =)


En bild tagen för läääänge sen.... (då jag fortfarande var ung....)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0