Ett glas vin tack!

Idag fortsatte träningen me nappflaskan och idag tog jag en annan "vanlig" nappflaska och gissa vad som hände! Hon började äta dirket, har en sån duktigt tjej. Detta innebär att jag kan pumpaur och Andreas kan ge henne mat om inte jag är hemma=) OCH jag kan utan problem ta mej ett glas vin utan att hjärtat ska få i sej=) Det sägs ju nu att man ändå kan ta ett glas vin utan att det ska göra någe, men det känns lite knepigt... För några år sen va det helt otänkbart så jag tänker att det inte finns så många studier på vad som faktiskt kan hända längre fram om småskruttar får i sej även om det är pyttelite. Aja det är ju bara mina tankar och vad vet jag egentlige?!

Just nu håller skrutt på att träna i sitt nya gym medan jag bloggar. Senare idag ska vi träffa bästa Em=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0