Igen

Liten Nova har haft den bästa natten hitentills, hon somnade vid halv 8 och vaknade förtsa gången 6 imorse för mat. Mamman gillar=)

Vet inte riktigt va vi ska hitta på idag, vi skulle behöve fly fältet några timmar så pappan får plugga till tentan, men vi får väl se hur det  går då det är puncka på vagnen IGEN. Lämnade ju in den för bara en vecka sen och nu är det puncka på samma däck igen... Reklamera (om man nu kan det me däck?)

Aja vi får väl se helt enkelt va dagen bju på.

Hadehej!

Postat av: ems

ni kan få fly fältet ner till mig och skriva min tenta?

2011-10-24 @ 12:02:05
Postat av: Tuss

Hahah försöka gå ju alltid, men nej tack =)

2011-10-24 @ 15:47:25
URL: http://unaanima.blogg.se/
Postat av: ems

NEJ TACK?? det ska jag minsann komma ihåg när du behöver barnvakt till nova under examensarbetet.

ifs går det ju ut över mig då också... hm får ta och fila på den.

2011-10-24 @ 16:51:22
Postat av: Tuss

Jag får väl ta och skriva nån rad på din tenta då så kanske du kan fundera om=)

2011-10-24 @ 20:17:14
URL: http://unaanima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0