JagskaldrigmerkörabiliSthlmsådetså!

Å herregu vilket spektakel... Jag har sagt det förut och jag säger det igen JAG SKA ALDIRG MER KÖRA I STHLM!" Förstår inte varför jag utsätter mej för detta, i lördag va vi nere i Sthlm för att träffa några vänner Andreas körde ner så det va ju inga problem men sen när vi skulle hem på söndag så va det jag som körde (gissa varför?) Iaf hade södertunneln vare öppen så hade det inte vare några problem men den va avstängd pga vägarbete så upp på Ringvägen, ut på Hornsgatan ner mot gamlastan, genom Centalen där jag gör en PappaOla och för mot körriktningen! Typiskt obra!!! som tur va kom det ingen bil så jag kunde snabbt som ögat vänta. Halvt panikslagen, halvt gråt färdig kör jag mot Hornstull och där jag nästa lyckas köra mot rött för att jag är så stressad, hade inte Andreas skricke RÖTT så hade jag nog kört vidare... Så tillslut kommer det en skylt där det står E4N Uppsala. Så upp på Västebron och ut på E4an, puuuu vilken färd!!! Väl i Uppsala så stannar jag vid ett blinckesljus trotts att det va grönt! Hur smart är det?

Jag vill gärna tro att detta beror på amningshjärnan för om det inte är det bör jag nog funderar på om jag verkligen ska köra bil överhuvudtaget??? Om jag kommer fram till att jag ändå ska det är det nog bäst att jag flyttar till Kiruna eller liknande där det bara finns en rondell!
Postat av: Emmy

Eller till Gotland! Här finns det iofs många rondeller men bara ett ställe där man kan köra i flera filer samtidigt! =)

2011-10-10 @ 23:01:58
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0