Min Iphone

Nu har jag flängt runt på varanda affär i Uppsala för att hitta självhäftande plastfilm, såndär som man hade å slog in böcker me när man va liten. Tänkte att jag skulle sätta över min tasiga Iphoneskärm så jag ifa kan använda den utan att få glassplitter i fingrarna. Så ja den fungerar nu, få gå sålänge tills jag ha pratat me försäkringsbolaget, hoppas att jag får ut nått iaf har ju som bara haft den sen slutat av April! För garantin på telefon gäller ju inte när man är en klant!

Håller alla tummar jag ha!

Postat av: Totte

http://www.playman.se/iphone/reparation-av-iphone/iphone-4-service/?XBLG18350=4a9c4d78a56715441f33271549e5a1b4



Om det inte går med försäkring :)

2011-10-28 @ 10:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0