Gårdagen

Trotts missen med vagnen igår så hade Novis och jag en riktigt bra dag me bästa Em. Va till hennes Vfu för att gö dom sista intervjuerna och vilken förskola! Där bara SKA Novis gå, så himla bra på alla sätt. En förskola som ger barnen alla möjligheter i världen till att utvecklas på ett kreativt sätt men material som bara en bråkdel av alla förskola kan/har råd att erbjuda. I'm in love!

Följde med hem till Em efter det för att fixa me uppsatsen och Novis kröp omkring som vanligt. Jag och Em satt på golvet och Novis börjar att resa sej med mej som stöd,(som hon gör ganska ofta) jag satt och skrev så jag tog igen större notis om henne hon fick greja själv men rätt som det var känner jag att hon släpper mej och när jag tittar dit så står hon helt själv, inte länge men iaf 5 sek. Mammas stora lilla gos har lärt sej så mycke dom senaste två veckorna:)

Först va du bara en liten fisgosa och nu är du en stor liten gosa:)

Postat av: Jossan

Ja, tänk om man hade haft valmöjligheter med förskola till barnen... Då hade jag valt nåt bättre än den vi har! Men nu har vi ju tyvärr bara haft ett enda alternativ (om vi inte vill sitta och köra 5 mil om dagen) så det är bara att gilla läget :-) Hoppas att Nova kommer in på den där förskolan då!



Kram!

2012-04-26 @ 15:23:57
URL: http://josselyn.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Heja heja heja!

Jag visste det allt snart går ju min älskade lilla guddotter!!!

2012-04-26 @ 17:30:13
Postat av: Frida

Åh så roligt! Stortjejen!

2012-04-28 @ 06:57:26
URL: http://fightfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0