Planera hit och planera dit!

Mycke i huve att hålla i sär just nu.

Viktigast just nu är ändå att få ordning på allt musik och allt material inför söndagens lektioner, för då drar barnsdans grupperna igång på riktigt. 8 veckor framöver ska jag alltså var danslärare för riktigt små, dom minsta är 2,5 och dom älsta 5. Jag förbereder mej ändå för ett organsierat kaos på söndag=)

Detta är en storgrej ändå att komma tillbaka till efter alla dessa år....

Jag är otroligt glad att jag återigen kommer att få dansa.
Postat av: Emmy

Underbart! Simla bra du är som tagit dej hit! Puss

2012-02-02 @ 17:56:30
Postat av: Martina

Åh, vad fantastiskt roligt!

2012-02-09 @ 12:53:54
URL: http://minsoptunna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0