En helg

Sitter på tåget svettig och relativt ofräsch... Har dansat hela förmiddan, vi har tränar och tränat och tränat inför nästa veckas föräldrarpåtitting, är nog mest jag som är nervös, inte barnen... Men men det ska nog gå bra, dom är ju så duktiga dom små. Har varit en riktig danshelg denna helg. Började redan igår då jag fick rycka in som extravikarie då den ordinarie va tvungen att opereras. Så sammanlagt blir det 4 danslördagar:)

Annars då? Jo igår såg vi en kamel! Jaså!? Japp på fiskemässan i Kista(va jag gjord där är fortfarande oklart!) tydligen gör man flugor av kamelhår men iaf kändes del lite konstig att dom tage dit en bland alla människor och allt stoj! Nej inte helt okej!

Nu ska jag och min ofräschhet ta oss hem för en dusch innan vi beger oss till IKEA för att prova nya sängar som vi ska få sova i hemma hos mam och pap i Sundsvall. Har hittills sove i världens oskönaste soffa så det blir nog bra med en ny säng.

Hejhej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0