Faaan

Den som inte orkar höra att jag klagar kan sluta läsa nu!!!

Är så satans trött, 4 nätter utan riktig sömn börjar ta ut sin rätt. Jag är en person som behöver sjukligt mycke sömn för att funka och när jag inte ens får sova hälften av det jag brukar så tär det jävligt mycke! Okej att jag sover mindre nu när jag har Novis, det säger ju sej självt men ekvationen jag och sömn går just nu inte ihop!

Febern kröp även tillbaka inatt, så vi får väl se hur dagen utvecklas...

Postat av: Johanna

Jag är likadan. Li vaknade igår och ville inte somna om fören 01:30 och jag är död så kan tänka mig att du är stendöd.

Jobbigt när dom små är sjuka. Hoppas Nova blir pigg snart!

2012-03-09 @ 11:03:08
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0