2012-10-11

Vaknade med huvevärk å va allmänt irriterad pga störd sömn, även om gos sove jättebra så vaknade hon i natt 4 gånger å villa ha nappen. Egentligen är väl det ingenting men jag är så otroligt sömn beroende så det är ju helt galet. Å det är ju inte så att hon är vaken utan det räcker att man ge henne nappen så somnar hon på två röda. Men jag måste upp å ge henne den å sen somna om, så störd sömn = irriterad mamma på morgonen.. Ja jag vet att jag skrev att jag inte skulle klaga på att jag var trött men nu är det så iaf!

Aja efter Alvedon, många koppar kaffe å en sovstund med gos så va jag tillbaka igen. Nu laddar vi med en god natts sömn så att vi orkar bada med bästa Gudmor imorrn förmidda å busa med bästa Moss på kvällen.

Go natt å go gott.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0