Felkörning så det bara skriker om det!

Ungefär vid den här tiden förra året så lovade jag mej själv att aldrig, aldrig, aldrig någonsin köra bil i Sthlm igen. Detta efter att jag kört mot riktningen påväg in i en tunnel på centralen... Som tur va var A med i bilen å va lugn å sansade så det hela slutade lyckligt.

Så i lördags skulle jag ner till jobbet, som ligger i Gröndal, vilket i vanlig fall inte är nå problem alls man behöver bara köra Essingeleden raka vägen, två vänster svängar å sen parkera - framme! MEN! I lördags när jag närmar mej Essingeleden så får man inte köra på för att det är vägarbeten, lite smått panikslagen tänker jag ju ändå att dom måste ju ha drage om vägen å skyltat så man kommer på lite längre fram!!!! Men ack så jag bedrog mej. Så in på St Eriksplan, vidare till fridhemsplan, över västerbron, genom hornstull för att tillslut komma till liljeholmen där jag kan känns mej hyfsat lugn iaf för därifrån hittar jag. Men gaaaa helt panikslagen! Å helt själv i bilen mitt i Centrala Sthlm!

Ja får väl se när jag känner mej redo att sätta mej bakom en ratt igen.... (visslingen körde jag ju från Sthlm till Uppsala igen)

Postat av: em

Jag tror helt enkelt att lösningen är att köra MER, inte mindre...=) typ, till mig, lite dåodå, yes?

2012-09-23 @ 22:45:02
Postat av: Sara

Awe! Kan förstå hur det kändes... men bra jobbat ;)

2012-09-24 @ 16:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0