Perspektiv

Jag ska inte klaga på att jag är trött ständigt å jämt, okej jag har ett sömnbehov som inte är av denna värld men vadå jag kan ju faktiskt gå å lägga mej när Novis sovermidda, å jag får väl gå å lägga med i tid på kvällarna då!

Läser en blogg, en granne får när jag bodde hemma i Sundsvall, kan inte säga att vi va direkt vänner men vi lekte ibland å jag vet vem hon är. För ett år sedan fick hon en söt liten dotter å samtidigt fick hon en diagnos som man inte ens önskar sin värsta fiende. Igår skrev hon något som fick mej att fundera. Så jag ska inte klaga på att jag är trött, för det kan jag gå nått åt, jag ska inte gnälla för att det vissa dagar är skitjobbigt att ha barn, för Novis är det bästa vi har å vi vet inte hur morgondagen ser ut.

Älskade älskade dotter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0