Börjar förstå!

Nu börjar jag förstå dessa "dagis bakterier" först kräks å nu fyra dagar senare.... hosta, snorig å feber... Lilla hjärtat inte ska du vara sjuk! Å vi som tänkte ta spruta imorrn inför Turkiet resan... Jaha får bli till veckan istället då.

Annars då? Ja händer väl inte tokmyck just nu i mitt liv, eller kanske snarare att det händer massor med sammansak dag ut och dag in.. Kul? Njo men ganska så:) självklart har jag ju önskat att fått vara hem lännnnge med gos men man får ju inte alltid som man vill. Idag har jag iaf dansat massor, hård träning inför kommande avslutning den 27 april.

Men nästa helg händer det grejer vill jag lova:) Novas gudfar och hans fina sambo kommer hit för att umgås och så är vi bjudna på 30 årskalas, så himla mycke kul att se fram emot. Så nu gäller det att bli/hålla oss friska! (En lite uppmaning till mej själv bara:))

Over and out, god natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0