Sista

Kvällen i Sundsvall för denna gång. När jag for ner till syster i mitten av december kändes det som en evighet tills jag skulle tillbaka till Uppsala men imorrn är alltså denna dag här.

Har vare helt underbart att få vara hemma med alla nära och kära. Jul å nyår har passerat i raketfart, men vi har haft det supermysigt. På måndag är det vardag igen, fast väldigt annorlunda sådan jämfört vad vi är vana vid. Jag och Novis ska husera själva hela dagarna då pappaA ska börja jobba.

Har vare så bortskämda med att vi båda fått vare hemma (pluggat) enda till nu. Tanken är att jag också ska börja jobba ganska så snart... Om jag skulle kunna så skulle jag va hemma tills Novis är 3, trotts att hon inte är en lite bebis längre så är hon väldigt liten.

Svammel, svammel, svammel!!!

God natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0