Midsommar

En härlig midsommarafton med nära och kära. Champagnefrukost, frågeslinga, trekamp, dans runt stången, grill, frågesport å mer frågesport och musikcharader signerat kusin Lotta. Helt okej att sova till 14 idag då?! Jo det måste jag får säga är helt okej för en dag efter kvällen före:)

Efter en midda på Bite line sitter vi nu å slappar i soffan med en hederlig VIP. Snart orkar inte mina ögon håller sej upp längta så god natt!

Tusen tack alla inblandade för en mycket trevlig midsommar.

(Sara du missade någe...:))

Postat av: Sara

Haha! Åh tror alldeles säkert jag gjorde det.. men har haft en fin helg här hemma också :) Ses i veckan hoppas jag!! Puss

2013-06-23 @ 19:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0