På ett ba

Igår va det tillbaka till verkligheten som gällde, efter en veckas latandes på en strand va det riktigt tungt att kliva upp när klockan ringde... Men lite annorlunda ändå då Novis inte är hemma, hon har sommarlov hemma i Sundsvall med farmor och farfar. Men gu så jag saknar henne, tur det är kort vecka å jag snart få pussa å krama på henne igen.

Älskade hjärtat mitt.

Igår passade A och jag på att gå ut å käka sen träffade jag upp finaste tjejerna för en kaffe i solen. Idag har jag en ensam kväll. Väldigt konstigt att inte ha gofia här, vet inte riktigt vad jag ska ta för mej... Borde väl bara njuta av lugnet men det är konstigt att va hemma själv...

Postat av: Jossan

Tusen tack för att du ringde, det betyder mycket! Älskade vännen min ❤ Passa på att njuta lite också för det händer inte ofta att man är barnfri.

Puss och kram!

2013-06-20 @ 05:50:24
URL: http://josselyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0