Hyfsat frisk igen

God dagens!

Ja händer inte så extremt mycket i mitt liv just nu, eller snarare så är det bara samma mönster på dagarna. Jobba, sova, äta.... Tänk om man ändå kunde få vinna dom där miljonerna!

Denna vecka har dock sett annorlunda ut, Moss å mormor har vare hos oss å myst. Dock har gos haft över 40 graders feber så det har inte blive några större ovationer. Men mysigt har det vare ändå.

Mormor åkte hemåt igår å Moss åker i kväll, dagarna går så himla fort.
Även om Moss är här idag så är jag hemma å Vabbar med gosfia, ringde vårdcentralen så vi ska dit imorrn, för att koll så det inte är nå konstigt i halsen eller i öronen, nu tror jag inte det med bättre att dubbelkolla! Hon har ju inte äte ordentligt sedan i sön, mackor har gott ner idag iaf. Älskade liten<3

Nu sitter vi, jag, Moss å Novis på balkongen, dricker kaffe, äter chokladen å myser.

Postat av: Moss

Hade jättemysigt i veckan och med gos i tisdags. Sakner er redan <3

2013-05-03 @ 19:25:12
URL: http://impam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0