Wienerbröd till frukost

Inte varje dag man äter wienerbröd till frukost. As morbror å hans sambo kom hit på förmidda å vi hade inte hunne äte frukost än därav den fantastiska frukosten denna lördag:) mycket surr å trevligt sällskap. Dagen fortsätter med loppis där jag lyckades fynda diverse, mycket nöjd.

Sen hade vi en mindre trevlig insident där gos slog en kullerbytta över stolen ner i golvet, som tur va slog hon sej inte mer än att hon antagligen bet sej i läppen. Men det kom så mycket blod å innan man ser vars det kommer ifrån hinner man ju tänka tusen olika tankar!!!

Så efter det va både gos å jag ganska så trötta så vi gick å la oss båda två runt två tiden vaknade å fick en lite chock då jag kollade på klockan... 17.25 jaha lycka till att somna ikväll! Så nu 21.30 har gos äntligen somnat, jag har bänkat mej framför tven med chips, choklad å ett glas rött.

Inte riktigt den lördagkväll jag planerat men bra ändå, vi ses på ons istället:)

Postat av: sara

det gör vi!! :)

2013-05-05 @ 16:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0