Monster veckan är över

Phuuuu så va denna intensiva vecka över. Inskolning med Novis hos nya dagmamman+ möten • 3. Vara av ett mitt första föräldrarmöte... Sjukt nervös innan med det gick hur bra som helst å föräldrarna var så nöjda. 

Inskolningen då!? Jo vi kände att förskolan inte va helt 100 så vi sökte plats hos en dagmamma som bor i huset mittemot oss. Allt gick fort när jag tog tag i det hela å i tisdags började Novis inskolning. Tors, fre har jag tom kunna jobba för det har gått så himla bra. En stor sten har lättat kan jag säga från att varje dag sen mars lämnat en hysteriskt grinande Nova till att på 4 dagar bara vinka hejdå utan som helst tillstymmelse av ledsamheter. Världens bästa gosa. 

Så helgen blir lugn å skön, in till stan en sväng för att käka lunch men vänner sen inget mer planerat. 
Postat av: Moss

Gofisa! Vilken fin bild! Härligt att de gått så bra för henne:) Moss är så himla stolt även sin goss<3

2013-10-05 @ 20:27:52
URL: http://impam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0