Det är ju det här jag vill.

Sen jag va typ 3ich har jag dansat. På alla det möjliga sätt. Det som har vare roligast har ändå vare Jazzen, men även modernt å balett. Gymnasiet å sen Balettakademien, dans va verkligen hela mitt liv. Tills det inte va det längre! Nått annat tog över och jag kan veklingen känna mej arg över det. Livet blir inte alltid som man tänkt sej. Missförstå mej rätt. Jag oerhört tacksam över allt och alla som finns i mitt liv och det som hjälp mej till där jag är idag. Utan allt som hänt påvägen skulle jag ju inte vara den jag är idag heller. Det finns inget rätt eller fel. Ibland är jag bara så himla ledsen att min dröm att få dansa mej genom livet inte vart så. För det mesta tänker jag inte speciellt mycket på det. Men idag bara ramlade allt över mej. Efter en helt underbar och rolig förmidda på Lasse Külers dansskola. Det är ju det här jag vill!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0