Men blä

Du som lämnar hundskit efter dej.... I ett bostades område!!! Bara så du vet trampade min dotter i det idag.... Okej om man är mitt ute i skogen med sin hund men INTE mitt i ett bostades område! Så idag har jag skurat stövel, yyyekkk å fyfan va det luktar. En krok ska du ha, ja den största kroken ever. Så där fick du som lämnade skiten! 

Men Novis tycket mest det va lite roligt för det fick ju Hedvig med. (Serien om Hedvig och Ugglan Helge i från A till Ö)  

Ser ut som Novis har värsta läpparna men lilla älsklingen är bara torr av väderomslaget. Så idag införskaffade ton med läppsyl, dessa har en tendens att bara försvinna hemma hos oss. Borde finnas ett helt lager nånstanns här:) 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0