En helg med fart

Denna helg har vi haft fart i bena kan jag säga. Mam, pap och Moss har vare här. Lidingöloppet stod på agendan. Först ut va pappa på 15 km, hejarklacken va självklart på plats. Men en slut tid på 1.28 va vi alla imponerade. Den där morfarn alltså😀 

I går va det Novis och min tur. Nova sprang hela 1,7 km. Trodde aldrig att hon skulle klara att springa hela men tji fick jag. Å som hon sprang

Sen va det min tur på 10 km. Gaaaa... Hade inte så höga förväntningar mer att det va en rolig grej. Men väl på start linjen så va det bara att köra😀 Men en slut tid på 1 timme och 28 sek är jag mer än nöjd. Den du Elisabeth😀 Inte ens Abborrbacken kunde knäcka mej... Ja okej jag fick gå men ändå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0