Jaha

Stressa hit å dit... Vi har sagt upp Novas plats hos dagmamma från 31 maj. Allt va lugnt å skulle bara skriva ut å skriva på så skulle det va klart. Perfekt fixar det när vi kommer ner till veckan... Tur att jag fick för mej att kolla på det imorse iaf!!! För det jag skulle skriva ut gick inte å skriva ut, så ringa till förvaltningen för att få guidning så jag tillslut kom fram till rätt blanket. Börjar fylla i den å när jag läser vart den ska skickas så läser jag oxå den ska vara inne senat den 25de... Jaha hur löser jag detta? Både jag å A måste skriva på å jag är i Sundsvall å A i Sthlm... Så snabbt åka till mamma på jobbet för att skriva ut och skriva på för att hoppas på att posten gör sitt utan förseningar... Annars får vi betal en månad till...å det skulle va himla surt! Tur jag började kolla idag! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0