Sammandragningar

Har så himla mycke sammandragningar, vissa ondare än andra. Hade det med Novis med men kan inte riktigt minnas att det va så här mycket å så tidigt som det började denna gång... Svårt att veta vart men drar gränsen, några gånger har jag funderat på om jag bör ringa in men då har det lugnat ner sej. Så skönt att vara hemma nu, dels från jobbet å sen även hemmahemma i Sundsvall där vi har fantastisk hjälp med Novis. Känner jag att jag verkligen bara behöver ligga på soffan en dag så funkar det. Massor med energipåfyllning innan det är dax😊
Här hittar man lugnet, i segersjön får man komma som man är utan att ens fundera. Paradiset på jorden

Postat av: Sara

Så rofyllt :)

2015-04-24 @ 11:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0