Efterkontroll

Idag har jag vare på efterkontroll hos barnmorskan. Allt såg bara fint ut förutom att mitt blodtryck fortfarande är kast! Beror väl på att jag inte mår/har mått så himlans bra. Men måste ändå kollas upp, hon skulle höra hur jag ska gå vidare. Hur som måste dom ändå hålla koll på det. 

Förutom det så va allt bra, järnvärder va tipptopp å allt annat med. Så nu är det bara till att börja träna om jag ska ta mej runt på lidingöloppet😀 Bra motivation iaf, inga undanflykter nu inte, bara å bita i det sura äpplet👍 


Just nu ligger jag å den här sötnosen å snackar med varandra, man får så himla bra å uttömmande svar😊 Hade tänka att sova en liten power nap innan storasyster kommer hem. Hon har huserat med farmor och farfar medan jag å Isaac va på återbesöket. Får se om herrn håller med om en lite nap! Börja kännas att jag bara sove 5(!) timmar inatt. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0