Hej igen

Väldans så tyst här igår hade fullt upp med allt möjligt. Vaknade som vanligt i ottan och sen rullade dagen på. Mossor med Novis lek på förmiddan, sen kom T hit och lekte en stund innan vi gick för att hämta hem systerT. Tog nog 2,5 timme innan vi va hemma igen, va så mycket att titta på och leka med påvägen åså stannade vi till vid den nya lekparken vid södra allén. Dock bajsade Isaac så det vart ingen lång stund där.
Hem igen för fortsatt lek innan det va dax för midda. PappaA kom hit och käkade midda innan han och Novis for hem till han. Jag och Isaac myste på och han somnade vid 18.15. På kvällen kom mam och pap hit för att leverera paketkalendern till Novis och fika lite. Isaac vaknade vid 20.30 och sen somnade hon inte om förens 22.30... Så länge har jag inte vare vaken på jag vet inte när... Trodde ändå att det skulle blir lite sovmorgon men icke! 05.45 va det morgon. Men nu i skrivande stund verkar det som att han har somnat om😊 Å det tänker jag gö med isf! Iaf en lite stund innan Novis kommer och dagen drar igång på riktigt.


Mina tomtenissar

Syskonen Palm 5-månader


Postat av: Anonym

De är ju så jäkla söta!! 😍 / Hanna

2015-12-01 @ 17:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0