Vilken dag

En timme efter att jag skrev igår vaknade lillemannen igen å gallskrek. Antagligen magont, helt otröstlig i säker en halvtimme. Fy så jobbigt där är när man inte kan gö nått, bara gå runt å vagga, ge alvedon å försöka trösta💕

Sen hade vi en tidig morgon hela lillafamiljen då vi va iväg på luciafirande. Efter det vart vi bjudna/bjöd in oss själva på fika hos min kusin. Dock va inte hon hemma men pappaGöran och Philip va det åså va faster med. Novis å Philip leket medan vi fikade kaffe. Väl hemma igen sov Isaac ikapp det han inte sov under natten, jag och Novis käkade lunch å lekte.

Novis å jag hann även med lite pyssel innan Isaac vaknade.

Nu är det helt knäpp tyst här 😔 då båda barna följde med PappaA till farmor och farfar för midda. Som tur är kommer iaf Isaac tillbaka sen. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0