Idag och igår

Helt slut efter en natt med lite sömn och sen tidigt morgon för att åka iväg på konfirmation för bästa Ella (kunsin barn) Novis va så fin i kyrkan, ja jo hon är såklart alltid fin💕
Trodde inte att Novis skulle klara av att sitta still i kyrkan med som tur va fick jag fel. En timme och 10 min satt hon hyfsat still (eller stod)
Efter fika med släkten åkte vi ner till farmor och farfar. Vi hämtade bilen och lekte med farmor innan vi intog midda på Max. Nu sitter jag i soffan å halv sover medan morfar och Nova badar tunna. 
Igår badade även jag. Hoppade i när det va strax över 30 grader å när det började närma sej 42 gick det inte å sitta kvar längre..:) 
Förökte knäppa kort på Novis å magen igår gick lite sådär, inte så bra spegel i stugan. Vecka 34 nu💕

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0