Lite roligt

Är roligt att titta tillbaka på gamla inlägg när Nova låg i magen. Jämföra och se hur det va då. Nu är ju inte graviditet den andra lik men det är roligt ändå:) 

Såhär skrev jag med Novis i vecka 34+1: Va till barnsmorskan idag, å allt såg bra ut me bebis, h*n växter som h*n ska, sf-måtte va 31 så magen växer, hjärtljuden va 150 (har tidigare legat på 145) men denna gången klämde hon galet mycke på magen innan hon lyssnade. Mitt blodtryck å mitt sockervärde va precis som det skulle. Gillas! Det som gillas lite mindre är att bebis ligger i säte, me rumpan neråt, så på ons ska dom gö ett vändningsförsök. Först gör dom ett ultraljud å om den fortfarande ligger i säta får jag ett medel som ska hjälpa livmodern att slappna av så att dom kan hjälpa till att vända på lille♥. Man blir tydligen groggy av detta å A e hemma i Sundsvall å jobbar så jag har kallat in pappa för moraliskt stöd. Så vi får se vad som händer efter ons.... Just nu kan jag inte gö så mycke mer än att hoppas på att ♥ vänt sej själv innan dess.


Igår när jag va iväg till Bm i vecka 33+3 så låg ju Sf-måttet oxå på 31 och hjärtljuden på 148 (som jag skrev igår) Som sagt så är det ganska roligt å jämföra😊 Skiljer ju inte mycket på magarna💕 Kille eller tjej? Ja spännande är det iaf💕


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0