Lång dag

En lång dag med mycket på agendan. Isaac bestämde att de va morgon rean 5.30... Ja bara å kliva upp, hade som ingen talan alls i den frågan. Myste mes kaffe å tv innan Novis kom. Samtidigt kom oxå en målare som ska fixa i vårt tv-rum. Så idag har lägenheten vare uppåner (och är fortfarande) så vi flydde fältet en stund å gick ut till parken med Malin å prinsLucas. Dock insåg vi att det va ganska så klar i skuggan å vi hade för lite kläder, så efter ett tag traskade vi hem till Fredsgatan för lunch å fika. Malin å prinsLucas bjöd på himelska chokladbollar😊 
Precis innan vi skulle gå ut vart Novis tvär arg för att jag tycke att hon kunde sätta upp håret. Detta slutade med en taskig lampa å väldigt mycke försenad ut!

Dagarna är verkligen helt olika varandra när det kommer till Novas humör. Som igår när vi hade det hur härligt som helst utan större utbrott åså kommer det dagar som idag när inget är bra. Hoppas på en bättre dag imorrn. 

På eftermiddan va vi å hämtade en bil, äntligen har vi en bil😊 Lite lättare att ta oss fram nu å vi kan planera lite bättre. Första turen gick hem till mam å pap. Där jag började rensa bland Novas alla tusen leksaker som ännu inte flyttat... Galet va hon har saker... 

Nu sover Isaac å jag varvar ner lite innan jag oxå ska slå igen mina blå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0