Lite blir större å massor med annat.

Gudars stanna tiden nu!!! Det går alldeles för fort. Även om jag har väntat på denna dag. Dagen då Isaac vände sej. Det är som startskottet på den enorma utveckling som kommer att ske nu. Från nu å ett år framåt kommer det hända otroligt mycket. Snart dax att ta fram barnstolen så han kan få lite smaskar. Gudars stanna tiden sa jag! 

Är så otoligt glad å tacksam att få uppleva detta engång till. Och att kunnat ge Nova ett alldeles eget syskon. Idag har hon vare så go mot lillebror, så snäll å hjälpsam. Mista lilla pip så har hon vare där. "Mamma fortsätt å greja du jag kan prata lite med han då blir han ju glad"
Älskade barn, Älsakde syskon. Stanna tiden! 

Idag har vi även hunne vare å fotograferat oss. Så nästa lördag kommer lillebror och storasyster i tidningen💕 Han är väldigt duktig den fotografen, lenarbild, blev väldigt fina foton. Även jag fastnade😊
Lillebror precis innan fotograferingen.
Finaste bodyn från bästa "tanterna" i Sthlm. 


Novis å jag har även hunne med att göra eget smör idag, mellan tvätten och matlagningen hanns det med. Har verkligen känt mej husmorlig idag😂



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0