Så va denna helg förbi

Jo va fort det gått! Dan i fredags va mest bara stressig och jag kände mej så frustrerad. Så oförstådd och tårarna rann men lyckades ladda om och fick en fantastisk kväll. Midda på E-street och sen massor av dans så jag va helt svettig💃Så kul och välbehövligt, att få släppa allt vad ansvar är och bara roa mej. 

Igår va jag å Isaac på midda hos min fina vänn Sanna. Vin intogs och vi satt å surra om allt och inget till ett på natten hon va nog lite till innan huve nådde kudden å sen tyckte lille herrn att det va morgon 6.15.... Jag höll inte med... Tröttare än tröttast nu kan jag lova. Ska bara se solsidan sen är det god natt för mej!

Har knapp träffat Novis denna helg känns det som, först sov hon hos farmor och farfar i fredags åså hon mamma/mormor igår. Hann träffa henne en sväng igår och en sväng idag innan hon fort till PappaA. Hatar detta, hatar att behöva vara ifrån mina barn såhär...😔 
Det jobbigaste är att Novis oxå tycker att det är tufft. "Jag tycker inte det är roligt att ni inte bor tillsammans" När man får höra det gör det verkligen ont i mammahjärtat. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0