Att flytta hem

2003 flyttad jag hemifrån. Då flyttad jag till Umeå för att dansa. Sen har det rullat på och i Umeå vart jag kvar till jan 2009 då flyttlasset gick till Sthlm. Okt 2010 förflyttad jag mej 7 mil norrut till Uppsala å mars 2013 va jag tillbaka i Shlm. Under alla dessa är har jag trivts väldigt bra vart jag än har bott, men hemma har ändå alltid vare i Sundsvall. Å nu känns det verkligen som om att jag har komme hem. Det är här jag vill bo, det är här jag vill att mina barn ska få växa upp. Här är det tryggt, här finns mina barndomsminnen som jag vill dela med mej av till mina barn. Det är Sundsvall som är mitt hemma. Här finns familjen, släkten å underbara vännen. (Underbar vänner har jag utspritt i hela landet💕) 

När livet inte riktigt vart som jag tänkt känns det väldigt skönt att vara hemma.  Hemma i Sundsvall, för det är verkligen hemma. 
Här leker vi på mina gamla skolgård, här har jag lekt många gånger. Ser dock lite (väldigt mycke) annorlunda ut. Så kul att få berätta för Novis om vad jag lekte, vart jag gick, vilka fönster som va "mina" när jag gick lågstadiet💕

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0