Blandat

Igår hämtade jag ut mina glasögon, å du vilken skillnad. Inte konstigt att jag haft ont i huve! Har inte tyckt att jag sett dåligt men det gjorde jag.

Nova har sått så långt hår, är ju ganska så lockigt så det syns inte hur långt der faktiskt är. Men imorse efter vi borstat och satt upp va toffsen ganska så rak.



Mitt på dan kom morfar å hämtade oss för att åka upp till stugan. Men med ett par stopp påvägen. Här väntar vi på morfar som är inne å handlar 

Nästa stopp vart i Kvarsätt för en omgång målning av bord å soffa. Målarmästaren morfar hade proffshjälp idag
Efter målningen tog vi massor av selfisar medan vi gjorde olika känslor. Arg, glad, ledsen, rädd, fundersam åså är vi ett lejon


Postat av: Malin

Såå fina ni är! 😊💕

2015-10-03 @ 22:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0