Klippa håret

Idag har jag blekt/färgat håret åså klippt det med kökssaxen... Gick helt okej tills jag fick ett infall att jag skulle klippa lugg!!! Finns en anledning till att jag INTE haft lugg på väldigt många år. Å den anledningen är att jag har en virvel på ena sidan som gör att det blir 80-tals lugg av det hela... Hur tänkte jag nu kan man ju undra? Ja jag tänkte nog inte alls, tur det finns hårspännen medan den växer ut igen👍😊 

Men färgen är jag väldigt nöjd med, lite antigult inpackning sen blir det kanon. 

Annars har vi vare på kalas å mumsat tårta, haft mam, pap å Moss på midda. Glömt telefonen, hämtat telefonen å promenatat från södrasidan till Norrasidan. 

Nu soffhäng med Annelie, får se hur länge jag håller mej vaken😊 Sovmorgon imorrn iaf då sonen sover hos PappaA.  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0