Lekdag

Idag har vi hängt med Sannis å hennes prinsessor. Äte lunch å lek ut. Fick jättefina inflyttnings presenter, bl.a. en ljussling som va format till ett hjärta med  små blommor runt, så himla fin💕 
Tusen tack för idag.

Efter det tog vi oss en promenad till affären för att köpa grillade kyckling till midda. Gick inte så värst bra! För på förmidda lånade Novis min telefon å tillade på Barnkanalen å då la hon ut mina kort (kontokortet med) ja resten kan nu ju räkna ut med lilltån... Bara å traska hemåt igen utan kyckling. Inventerar i frysen så Novis kunde få middan innan blodsockeret tog helt slut. För att gå tillbaka till affären finns inte på kartan. PappaA kom å hämtade henna sen så då gick Isaac å jag ner igen. Så nu sitter vi här i soffan, Isaac haf somnat å jag är mätt! Nu väntar jag bara på att Greys ska börja innan det är god natt. 

Hadehej! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0