Älskade dotter

En dag som vare både upp och ner. Novis har haft en jobbig dag, vare arg å ledsen om vart annat. Försöker få henne å berätta vad som händer när hon känner såhär. Å idag berättade hon att hon är rädd för att jag ska lämna henne💕 Älsakde älskade dotter det kommer jag ALDRIG att göra. Att du ens undrar över det gör så ont i hjärtat💕 
Du har det inte lätt nu, svårt att förstå för en fyraåring varför mamma å pappa inte bor tillsammans längre. Försöker så gott jag kan förklara för henne, men det är inte lätt. Även om jag försöker vara stark så är det klart att hon märker när jag är ledsen å igår var en sån dag för mej. Å såklart reagerar hon med💕

💕Finaste älskade du💕


Genom eld och vatten, till månen och tillbaka, allt för dej min älskade dotter. 
Postat av: Anonym

Älskar er från månen och tillbaka!!

2015-10-26 @ 21:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0