Sjuk minne

Nova älskar att titta på djur på teven typ djursjukhuset å så. Nu ikväll när vi kollade va det en hund som dom kollade i magen på med en kamera. Jag förklarar för henne vad och varför dom gjorde så. Varpå hon säger mamma kom du ihåg när som gjorde så på mina hals. Hon menade då när dom gjorde halsprov på henne. Det sjuka är att detta har dom gjort 1 gång på henne å då var hon inte ens fyllda två!!! Ja älskade Nova det kommer jag ihåg det konstiga är att du gör det!!! I maj, 2 månader innan hon fyllde två!!! Galet vilket minne denna tjej har. 
Här satt vi då på altanen å myst i solen, försökt lura i henne medicinen med chokladpudding... Gick sådär... Vilken kamp det var 3 gånger om dan i 10 dagar. Peppar, peppar har hon klart sej från det sen. Med tanke på att både jag å PappaA opererat bort halsmandlarna just pga att vi haft kronisk halsfluss! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0