Hej igen

I fredags firade vi finaste mamma på hennes födelsedag tårta, paket, släckt å vänner. Väldigt trevlig🙂

Igår packade vi in oss i två bilar, jag, barna, PappaA, mormor och morfar. Bilarna styrde vi sen mot Hassela för en dag i skidbacken, sååååå himla kul. Har inte åkte sen vi va i Levi å det va nyår 2010/2011. Novisen va väl inte allt för övertygade och det behövdes mycke övertalning innan hon ens skulle åka liften men tillslut så å sen åkte hon massor med morfar. Jag å PappaA åkte mest hela dagen.
Jag, Isaac å mamma va ledarbilen🙂
PappaA först i röd mössa, morfar å Novis tillsammans å sen jag med kameran.

Isaac å mormor höll ställningarna nedanför backarna. 

Väl hemma igen va vi såååå trött, Novis somnade till och med i bilen påväg hem. Va väldigt längesen hon somnade på dan. Efter tre sen kvällar gick jag å la med tidigt (20.30) igår å det va tur det. För efter 01.00 har vi inte sova någe alls typ. Isaac har vare så oroligt, inte ledsen eller så vara arg, snurrat runt och inte kunnat sova. Gjorde lite mat i hopp om att han skulle komma till ro efter det, men icke. Vid 5 gick vi och bytte blöja åså tog jag tempen 38.3! Jaha det va därför, så alvedon å lite mer välling men han kom ändå inte till ro. Somnat å vaknat, somnat å vaknat, har nog tittat på klockan varje halvtimme typ! Tror nog att det är tänderna som spökar för lillemannen. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0