Nätter

Två nätter i rad har vi/jag inte sove i princip nått allas! Vem behöver sova egentligen? Jo jag!!! Mitt sjuka sömnbehov behöver verkligen fyllas på.
Livet som tvåbarns mamma😂
Idag ska vi/skulle vi besköt en förskola men vi får se hur det blir när Novis vaknar. Hon hade jätteont i magen i natt å va vaken flera gånger så hon får sova tills hon vaknar. Om hon inte vaknat innan nio ringer jag å avbokar för då blir det vara stressigt. Vi ska iaf åka hem till bosvedjan en sväng för att hämta några fyllor. Dels till tv-rummet å dels till frådet. 

Hade nog helst velat sove mej igenom denna dag, eller iaf en stund. Men det brukar var så att när Isaac är redo för att sova igen runt 8 brukar ju Novis vakna å då är det bara till att hincka kaffe å låtsats att man är pigg. 

Sova är överskattat. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0