Nytt år

2015 har inte vare ett lätt år, mycket har hänt och stora förändring i livet har skett som jag inte haft någon större kontroll på. För ett år sedan vändes livet uppåner totalt och känns fortfarande som att det är det. 

Samtidigt som jag va gravid med Isaac va allt annat runt omkring kaos. Så svårt att fatta det jag faktiskt tage mej igenom detta år. Så många tårar som rullat på kinderna. 2015 skulle bli ett av det bästa året då vår underbara lilla son föddes. Å det har det oxå vare. Så mycket kärlek och glädje du ger mej lilla älskade Isaac, samtidigt som det för så ont att behöva dela på dej och din finaste syster. Att inte få ge er samma trygga uppväxt med båda föräldrarna under samma tak gör så ont på många sätt. 

2016 är nu här och jag hoppas att detta år känns lättare. Allt för er mina finaste barn, allt för er. Till månen och tillbaka






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0